BEBEKLER İÇİN ATEŞ BANDI

Bir haftalık aradan sonra yine burdayım. Geçen hafta dediğim gibi yoğun ve stresli geçti, bu haftanın da pek farkı yok, ama ben bu arada yine de fırsat bulup bir ürün tanıtımı yapmak istiyorum size.

Ürünümüz "babyser ateş bandı". Bebeklerin ateşini ölçmek için çeşitli yollar var, henüz anne olmadığım için çok detaylı bilmiyorum bunları. Benim size tanıtmak istediğim ürün, bebeğinizin ateşinin olup olmadığını sadece bir bir kumaş bant yoluyla anlamanızı sağlıyor. bu bantı bebeğinizin başına taktığınızda, eğer ateşi müdahale etmenizi gerektirecek ölçüdeyse, üzerindeki ateşim yok yazısı silinmeye başlıyor. Nanoteknoloji tekniğinin tekstilde uygulanmasıyla elde edilen bu bantın kumaşı doğal pamuk içeriyor. Bebeğinizin cildine temasının hiç bir sakıncası yok, esnek, uzun zaman, yıkayıp tekrar tekrar kullanabileceğiniz, bebeğinizi rahatsız etmeden, ateşinin olup olmadığını anlayabileceğiniz, kullanışlı olduğunu düşündüğüm bir ürün. Ateşini düşürmeye çalıştığınız bebeğinizin başındayken de, ateşi düştüğünde yazının tekrar görünür olduğunu görüp derin bir oh çekip rahatlayabilirsiniz.

Benim yakın çevremde deneyebileceğim bir bebek olmadığından, size yazının nasıl silindiğini göstermek için ufak bir deney yaptım :)


fincana ılık su doldurup, bantı temas ettirdiğimde yazı yavaş yavaş kayboldu.






Babyser ateş bandını üreten firma, iş çevremden tanıdığım bir firma, kendileriyle ürün hakkında detaylı konuşma imkanı henüz bulamadım. Mutlaka kaç derece ateşte bu etkiyi gösterdiği ile ilgili deneyleri yapmışlardır. Küçük bebeği olan bir iş arkadaşımın aklına, ısıya göre renk değiştiren mama kaşıkları geldi bunu görünce, bebeği için hemen almak istediğini ve çok işine yarayacağını söyledi. Ben de arkadaşımın ilgisi üzerine size tavsiye etmeye karar verdim. Eczanelerde bulabilirsiniz, eğer bulamaz ve almak isterseniz de bana ulaşırsanız, seve seve yardımcı olmaya çalışırım size. Tabiki temennim hiç gerekli olmaması böyle ürünlerin, tedbir için alınsa da bir kenarda beklemesi ;)



Yorumlar

  1. gerçekten işe yarıyor mu canım bunlar? ay ateşlerini ölçene kadar canım çıkardı çocukların...

    YanıtlaSil
  2. Neselihaller, Gülçincim yarıyor tabi, o yüzden ılık suyla deneyini yapıp resimlerini çektim zaten, hafif ateşte değil ama, yüksek ateşte işe yaradığı görülecektir, yani bu ürünün amacı, yazı silinirse, kesinlikle müdahale edilmeli, ya da ateşi olan çocuğun ateşinin düştüğünün kolayca gözlemlenebilmesi, çünkü ısı düştükçe renk yerine geliyor.

    YanıtlaSil
  3. Ay-ser nerelerdesin?Ben sayende papağanı ördüm bitirdim bile sen yoksun ama ortalıklarda :(

    YanıtlaSil
  4. İnsan bunun kullanılmamasını diliyor ama böyle şeyler gerçekten çok yararlı ve mutlaka çocuklu evlerde bulunmalı. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. ÖZİ'NİN HOBİLERİ, Özicim, geldim geldim. Papağanı görmeye geliyorum şimdi :)

    YanıtlaSil
  6. çeşnici Handan, hoş geldiniz Handan Hanım. Dediğiniz gibi, dileğimiz bunlara gerek kalmaması,
    Yavruların hep sağlıklı olması.

    YanıtlaSil
  7. ayşe cim yazını görünce çok mutlu oldum.emin ol babyser ateş bantı daha iyi kesinlikle anlatılamaz.bugün son bölge anlaşmamızla birlikte ülkemizde tüm eczanelerden babyser ateş bantını isteyebiliriz.
    Paylaşımın için çok teşekkür eder,herşeyin gönlünce olmasını dilerim
    serap sayar

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun Serap Hanım, BÖyle faydalı bir ürün için anneler de size teşekkür ediyorlardır eminim. Ben birkaç tanıdığım anneye hediye ettim bile bantı.

    YanıtlaSil
  9. bebeği olanlar denesin bence çok pratik;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder