Cumartesi gezintimden fotolar...



Herkese mutlu bir hafta dileyerek başlayalım, benimki stres yüklü olacak o belli. Pazartesi Bismillah gösterdi kendini. Çok işim var çoookkk... Hem evde hem de işte haraketli ve yoğun bir hafta beni bekliyor. İşyerinde genelde yoğunum ama evde annemin olması, hiç olmazsa eve gittiğimde biraz nefes aldırıyordu bana, bu hafta Bergama'da olduğundan evin hanımı da benim :)) Bana dokunan yandı, elektrik yüklü, kıvılcımlar saçarak dolaşıcam bütün hafta :)

Hazır keyfim daha kaçmamışken hafta sonu bi-iki saat az mesai yaparak, (dikkatinizi çekiyorum az mesai yaparak diyorum, çükü her hafta cumartesi yarım gün olan çalışma günüm tam gün oluyor fazla mesai ile) erken çıkıp, gezme fırsatı bulduğum, Yıldırım Belediyesi Kaplıkaya Cazibe Merkezinin fotolarını göstermek istiyorum size. Henüz tam faaliyete geçmedi merkez, ama konumu itibariyle şimdiden oldukça ziyaretçi almaya başlamış. dağın eteğinde, yeşillikler içinde, bir yanından su akıyor, içinde havuzlar, oyun ve dinlenme alanları, spor alanları, çocuklar için özellikle çıkmak istemeyecekleri bir yer olmuş. özellikle kocaman bir bölüm var ki adını tam olarak bilemiycem, onun da resimleri var, çocuklar ve gençler için odukça faydalı bir aktivite alanı olmuş bence, paten, kaykay ve bisikletle spor ve gösteri yapabilecekleri bir alan, gittiğimizde birkaçtane çocuk, tekerlekli patenleriyle adeta uçuyorlardı platformda:)

Bizim gittiğimizde hava henüz aydınlıktı ama, ışıklandırmayı az-çok gördük, yaz geceleri de enfes bir görüntü çıkacak meydana yeni cazibe merkezinde. En çok hoşuma giden bölüm, tam olarak göremedim ama tünel akvaryum oldu.henüz açılmamış, içerde bazı çalışmalar yapıyolardı, ama ben yine de cam kapıdan görebildiğim kadarının fotoğrafını çektim, çok net değil çünkü camlar pek temiz sayılmazdı:) yani benim yaptığım da pek uygun değil aslında:) ama gördüğüm bölüm çok hoştu, dayanamadım :))  Fotoğraf çekemediğim daha pekçok alan var merkezde, tamamını gezecek zamanım da halim de yoktu:) Bursa'da olup, ya da geldiğinde gitmek isteyen olursa, Yıldırımda, Siteler otobüs durağının tam karşısında, Şevket Yılmaz Devlet Hastenesinin üstünde.

Lafı fazla uzatmayıp işimin başına dönüyorum, siz de fotoğraflara bi bakın bakalım. Birdahaki gidişimde diğer yerleri de çekebilirim umarım ;)
































Yorumlar

  1. daha bitmedi oralar,takipteyim ben de.hava ısınsın şöyle adam gibi eşimin okulunun hemen üstünde zaten:)çok güzel olacak gibi.bakalım bakalım.

    YanıtlaSil
  2. SiTare- evet canım henüz tamamlanmamış merkez, ama bu haliyle bile çok güzel görünüyordu, havanın soğuk olmasını umursamayan bizim gibi meraklıları vardı epey:)) Yaz için çok güzel bir yer olacak ama şimdiden belli ;)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraflar çok güzeller,hele kuzucuk yavruları çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler sevtap, kuzucuk yavrularını ben de çok sevdim, uzaktan görünce koşa koşa gittim yanlarına :)

    YanıtlaSil
  5. Ayserim ne hoş bir gezi olmuş!!
    Özlemişim burayı..
    Emeğine / gönlüne sağlık.

    Kalbi selamlarımla

    YanıtlaSil
  6. Kelebeğim, hoş geldin gönlü güzelim. Biz de seni çok özlemiştik.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder