Önerisi olan var mı?

Yeni nesilde marka tutkusu malum, benim de onbeş yaşında bir yeğenim var, ne yapsak vazgeçiremiyoruz markalı eşya kullanma sevdasından. Arkadaşları çok etkili oluyor sanırım, biz ne desek bir kulağından girip öbüründen çıkıyor. Giysi, ayakkabı, aksesuar, okul malzemeleri bile markalı olacak beyimizin.

Şimdi görüyor ben evde ufak tefek hobi olarak bişeyler yapıyorum, geçenlerde keçeden bi anahtarlık yapmıştım, tutturdu bana da nike logosunun anahtarlığını yap diye! Dalga geçtim orijinal olmaz klasını sarsar falan ama oralı olmadı, hatırlatıp duruyor ikide bir.

Nasıl yapıcam hiç bir fikrim yok, şu resimde görüldüğü şekilde kesip dikip içini doldursam olur mu acaba? Öneriniz olursa benimle paylaşır mısınız lütfen, malzeme şartımız yok allahtan, keçe, kumaş, örgü bile olabilir, ama illa nike logosu olacak biryerinde. Yardımlarınızı bekliyorum. Lütfen yorumsuz bırakmayın :)

Yorumlar

  1. merhaba 1 top yapıp üzerine nıke logosunu ekleyebilrisniz yada keçeden bir ayakkabı figürü kesip onun üzerine yne nıke sembolü mon te edilebilir bu marka konusu çom ilerlemiş durumda gençleri vazgeçirmek mümkün değil çevr een büyük etken ne yazıkki

    YanıtlaSil
  2. Resimdeki güzel, Eva Sheet'in varsa kesiver kolayca.

    YanıtlaSil
  3. Önerilerin için teşekkürler nisahar, top ve ayakkabı güzel fikir, düşünücem bunları, beyimiz şu günlerde kitap okuma merakındayken hazır ben bu konuyla ilgilenicem biraz.

    YanıtlaSil
  4. eva sheet bu eva sünger dedikleri malzeme mi nedret abla? o benim de aklıma geldi, ama nerden nasıl temin edilir bilemiyorum, aslında en pratiği eva gibi.

    YanıtlaSil
  5. Büyük kırtasiyelerde oluyor Ayser..Eva iyi fikir.Bu amblemi kasketli şapka modelinin üstüne monte edebilirsin ya da hazır bir anahtalığın üzerine amblemi keçeden kesip yapıştırabilirsin..

    YanıtlaSil
  6. selam ulucaminin oradaki pasajda kalın keçeler satan bi yer var onlardan alıp kenarlarınıda dmc ile dikersen süper olur.
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. kırtasiyelere bi bakıcam Nazan, Teşekkürler, çok iyi oldu bu bilgi benim için.

    YanıtlaSil
  8. Erkİpek, 3mmlik falan keçeler var onları diyorsun sanırım, ama şu dmc ne, bir iplik markası mı, başka birşey mi?
    ben bi örgü biliyorum biraz, bi de keçeyi domino nakış iplikleriyle dikiyorum.

    YanıtlaSil
  9. canım benim bu marka tutkusu hep var bizim zamanımda bile vardı adidas takıntısı mesela ama bende hiç böyle özenti yoktu çevremde çok görürdüm normal belli bir süre böyle gider şimdi beyfendi bundan istiyorsa keçeden yapman bence hoş olmaz dikiş falan olacağı için bu sünger kağıtlardan yap bence 2 tane kesip birbirine yapıştırki daha dayanıklı olsun...

    YanıtlaSil
  10. aynı zamanın gençleriyiz galiba necla, önerin için teşekkürler. Fakat birkaçgündür bakıyorum yakınlarda, evayı bulamadım, erteliyorum bakalım şimdilik bulana kadar.ya da önce bi keçeden yapıp denerim, içimize sinmezse eva bulunca bir de ondan deneriz artık.

    YanıtlaSil
  11. bence bence elips şeklinde keçeden dolgulu yastıkçık gibi bir şey yap üzerineden makina nakışıyla yada normal nakışla nike logosu yap

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öneriniz için teşekkür ederim, Bu fikri hayata geçiremedik bir türlü, yine de yapacakolursam dikkate alıcam önerinizi...

      Sil

Yorum Gönder