Çiçek kız geliyooo ama önce kar geldiii :))


Bu resmi dün sabah çekmiştim, ancak yayınlayabiliyorum. Bir-iki güne dikerim inşallah bitmiş halini de çekerim. 
İki gündür sağlık sorunları ve hastane-doktor işleriyle uğraşıyorum. O yüzden gecikiyor çiçek kızım. Bir yandan da iş yerinde yoğunluk devam ediyor, eh malum kar-kış ta bastırdı. Yollarda da epey bi zaman geçiyor. Kar'ın güzelliğini seyretmekten de kendimizi alıkoyamıyoruz bir taraftan. Allah'ım ne kadar büyük, bir-kaç saat içinde beyaza boyayabiliyor dünyayı. Bu nasıl bir güzellik, Sabah yayınladığım fotoğraflardakinin nerdeyse iki katı şuanda kar buralarda. Lapa lapa yağıyor ve ben bu halde iken sokakta yürüdüm bir süre. O dümdüz karın üzerine ilk ayak basan olmak çok eğlenceli :)) İrili ufaklı bir sürü kardanadamın istilasına uğramış durumdayız bu arada. Onların da resimlerini çekicektim ama utandım, etrafta çok insan vardı, koca koca adamlar garip garip bakacaklardı bana:)) , Hiç kar görmemiş galiba diye söyleneceklerdi belki. Evet görmedim! Bergama'lıyım ben, oraya hiç kar yağmaz nerdeyse, yıllar önce bir-iki saat kadar yağmıştı da nasıl sevinmiştik, birkaç kere de çocukluğumdan hatırlıyorum azar azar yağdığını. Ondan böyle kar yağınca çocuklar gibi sevinmem, kendimi sokaklara atmak istemem. Azıcık daha seyredeyim , bir de sıcacık kahve... var mı isteyen :)



Yorumlar