baharla beraber çiçek kız geldi :)

Yoğun bir haftanın ardından, yeni, herkes için mutlu, sağlıklı ve olaysız geçmesini dilediğim bir haftanın ilk gününden  merhaba.  Ne haftaydı ama geçtiğimiz hafta. Karla açtık gözümüzü, bazıları için neşe bazıları için çile kaynağı oldu.2-3 gündür Bursa'da baharı yaşıyoruz, sanki birkaç gün önce diz boyu kar yağmamış gibi :)

Önceki yazımda bahsettiğim sağlık sorunları ailede zincirleme gelişti, şimdilik duruldu gibi. Önce annem, ardından ben, sonra da yeğenim mide ağrısından hastanelik olduk. annemle ben ucuz atlattık gibi, görünüşe göre yeğenim de öyle, ama onun tedavisinde 22 tane iğne olması canını fena sıktı :)) Hasta olmaktan daha çok iğnelere üzüldü:)

Japonyanın yaşadığı büyük deprem, dikkatimizi oraya çekti hemen. Bununla ilgili konuşulacak çok şey var aslında, ama öncelikle bu büyüklükte bir deprem, Allah korusun bizim ülkemizde olsa neler olur düşünmek bile istemiyorum. Orada da asıl yıkımı yapan, kayıplara sebep olan zaten tsunami olmuş. Şimdi bir de nükleer santrallerden kaynaklanan radyoaktivite tehlikesi var, bir santralde patlama da olmuş. İnşallah daha fazla kayıp ve tehlike olmadan, yaraları sarılabilir japonların.

Ve bu sabah İbrahim Tatlıses'e yapılan saldırı ve neticesinde hayati tehlike ile hastanede olması haberi ile açtım gözümü. Kendisi pek sevdiğim, dinlediğim bir şarkıcı değil, takip etmem de. Ama ne olursa olsun sonuçta bir insan, yanında da asistanı bayan da yaralanmış ve durumunun daha ağır olduğu söyleniyor. İkisine de acil şifalar diliyorum.

Neyse, gelelim benim önceki postta geliyor dediğim çiçek kıza. evet geldi. Yaseminkale'nin tarifiyle yaptığım çiçek kız orijinalden biraz farklı oldu. eteğinde ufak değişiklik yaptım, bir de çiçek şapkası çıkarılabilir olarak kullanılacak, bu bebeğin sahibi olacak küçük kız bebeklerinin saçlarıyla oynamayı seviyor çünkü :)



Yorumlar

  1. geçmiş olsun hastalıklar çok fazla bu sıralar. Çiçek kız ise inanılmaz şeker olmuş

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Ada ve deniz, evet bu mevsimden herhalde hastalıklar arttı.
    çiçekkızı beğenmenize de çok sevindim, marifetli hanımlar beğenince daha bi mutlu oluyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Çok geçmiş olsun yine bir salgın var sanırım bahara girerken.İnşallah çabucak atlatırsın canım.
    Çiçek kız harika olmuş ellerine sağlık:)

    Blog yasağı kalktı şükür sizleri okuyabiliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim Aylincim.
    Evet, çok şükür bir yasağı daha savuşturduk başımızdan:) ben de dns ayarlarıyla oynamama rağmen sabahları açamıyordum, baya bi yenileme yapmam gerekiyordu sayfalarda. bu sabah hiç sorunsuz açıldı nihayet. Yaşasınn:))

    YanıtlaSil
  5. çiçek kız çok cici ve güzel olmuş.ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler alanay, beğenmene sevindim.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder