Aydınlık günler başladı :)

Yeni bir haftaya daha başladık. Bahar iyiden iyiye kendini hissettiriyor bugün. Hem güneşin pırıl pırıl parlamasından hem de yaz saati uygulamasına geçmiş olmamızdan, içim kıpır kıpır bugün. Bu yaz saatini ben çok seviyorum. nedeeennn? Çünkü akşamları işten erken çıkıyormuşum gibi geliyor. Aslında çalıştığımız saat aynı, ama hava kararmadan önce çıkmak, öyle bir his veriyor bana. işten çıkınca ufak tefek alışverişimi yapabiliyorum, biraz gezebiliyorum, ya da akşam üstü balkon keyfi yapabiliyorum. Kendime vakit ayırabiliyorum. Kış saatinde işten çıktığımda havanın kararmış olması, aslında vakit aynı olsa da, bunları yapmama engel oluyo. 

Ben küçük yerde büyüdüm. Bizim oralarda akşam hava karardımı, dışarda hayat biter evde başlardı, akşam ezanı okundumu, kazara dışarda kalmışsan bile, ne yapar eder çabucak eve dönmenin yoluna bakardın. Yılların alışkanlığı, içime ruhuma sinmişliği var herhalde üzerimde, hala akşam hava karardımı biran önce eve dönmeye çalışırım. Bi şekilde işime dalmış zamanı unutmuşsam da annem hatırlatır sağolsun, çalan telefon beni kendime getirir, kızım, hadi gelmiyormusun daha der annemin sesi : ) 

Görünen o ki, altı ay kadar  uzun günlerin tadını çıkarıcam:) keşke hep böyle kalsa saat uygulaması.  

Aydınlık, mutlu, huzurlu bir hafta diliyorum herkese :)

Yorumlar

  1. Sana da mutlu bir hafta dilerim canım.Ben de seviyorum bu yaz saati uygulamasını:)

    YanıtlaSil
  2. sanırım bayanların geneli seviyor bu uygulamayı Aylincim, gündüz birçok şey için daha çok vakit oluyor uzun günlerde özellikle gezmeye:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder