Kalp kalbe karşı :)



 Emeklinin uğraşı adlı blogda gördüğüm bir anahtarlık bana ilham oldu, Bu çıktı meydana. Kalp yapmayı öğrendim ya :))  Kızın saçlarını yaparken de 1-2 kilo vermişimdir herhalde oturduğum yerde, ne zor işmiş öyle o, uyduruk yaptığımdan mıdır bilmem. Bi yolu yordamı vardır mutlaka da, ben bilmiyorum işte. Aklımca yaptım bişeyler:)) İğneyle yüz ifadelerini işlemede de çok çok acemiyim daha. Bunun için de baya bi çalışmam lazım.
Anahtarlık olarak kullanılmak için oldukça büyük ebatlara sahip. Burda görmediğiniz bir zincir takıldı sonradan kendisine ve bir arabada aksesuar olarak kullanılıyor şuanda:)

Benim gibi merak edip te kalp yapmak isteyenler için gayet güzel bir anlatım nevalinin blogunda var. En azından bunlar gibi dengesiz olmaz kalpleriniz,  ben sonradan gördüm de :)


Yorumlar