Bakış açısı ve Kalpli boyama desenleri -3-


Kadın sabah kalkmış, aynaya bakmış ve kafasında yalnız üç tel saç görmüş.


" Hım,...... demiş galiba bugün saçımı örgü yapacağım. "

Öyle de yapmış, günü de harika geçmiş.



Ertesi gün kalkmış, aynaya bakmış, kafasında iki tel saç kalmış.

" Hım. " demiş, " bugün saçımı ikiye ayıracağım."

Dediğini de yapmış, harika bir gün geçirmiş.



Bir ertesi gün yine kalkmış, aynaya bakmış, kafasında tek tel saç var.

" Tamam, tamam. “ demiş. “ artık bugün atkuyruğu yaparım."

Öyle de yapmış ve çok çok güzel bir gün geçirmiş.



Daha bir ertesi gün aynaya baktığında, kafasında bir tek tel bile kalmamış.

" Wow! " diye bağırmış. " Bugün saç derdim yok. "



Bakış açısı her şeydir. Gerektiğinden kibar ol. Tanıdığın herkes kendi savaşını yaşamakta zaten.

Basit yaşa: Cömertçe sev, yürekten düşün sevdiklerini.



HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.SEVGİYLE KALINIZ



.........................................................................................


















...............................................................................................................
Eğer bir gün dünyaya ait çok büyük bir derdin olursa
Rabbine dönüp:
"Benim çok büyük bir derdim var" deme!
Derdine dönüp:
"Benim çok büyük bir Rabbim var" de!

Yorumlar

  1. merhaba,
    Ne hoş bir post karşıladı beni.Ahh hep böyle bakabilsek hayata,hangi dert üzer ki bizi.Ama ben biliyorum ki benim her derdin devasını veren bir Rabbim var,ahh birde bunu her sıkıntıda hatırlayacak bir ben olsa...
    İzlemeye devam...

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldin Yaruze.
    Maalesef İnsanız ve bir sıkıntımız olduğunda, canımız yandığında hemen o noktaya odaklanıyoruz. Ama zamanla Rabbimize tevekkül etmeyi de öğrenmek, buna alışmak lazım. Yapabiliriz belki, kendi kendimize Hatırlayamasak ta bir hatırlatan bulunur belki, neden olmasın?

    YanıtlaSil
  3. merhaba komşu :-) hayata bakışın ne kadar tatlı...çok sevdim...sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Hoş geldin neşelihaller
    Yazı bana ait değil ama, biraz da böyle olmak gerekmez mi, kendi kendimize zehir etmektense hayatı? Aslında küçücük meseleler yüzünden, ne fırsatlar kaçırıyoruz kimbilir. Hayat çok kısa ve sadece bir kere yaşama şansımız var.

    Sevgi ve selamlarımla komşum:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder