Havlu kenarı örnekleri ve fotoğraf makinası için tavsiyeleriniz


 Yine bir pazar günü. tek tatil günüm ve ne yapacağımı bilemez bir halde onu mu yapsam bunu mu derken karar veremeden bitirivericem günü nerdeyse.
  Annemin elinde yarına yetişmesi gereken işler var, o yüzden ona biraz yardımcı olmaya çalışıyorum aslında evde. ondan biraz kararsızlığım. O işleriyle uğraşırken ben de evle ilgileneyim biraz dedim sonra da bir kahve keyfi, derken kendimi burda buluverdim işte. amaan kim çıkacak şimdi dışarı, otur oturduğun yerde, haftanın altı günü bu kapının dışındasın zaten dedim kendime. Bilgisayarımı karıştırırken de aşağıdaki resimleri buldum. Bunlar da bir zamanlar yaptığım Bergama'daki evimizde olan havlu kenarı dantelleriydi. Çok iyi dantel ördüğümü söyleyemem ama bunlar sevdiğim işlerdendir. 1.3mp kamerayla çekildiler. görüntüler çok net değil.

     Yazıyı buraya kadar okuma zahmetine katlanan arkadaşlardan rica ediyorum, bana önereceğiniz ya da kendi kullandığınız fotoğraf makinalarınızdan bahsedermisiniz. Yeni bir makina alma aşamasındayım ama karar veremiyorum ne alacağıma. kendi kullandığınız ya da yakınlarınızın kullandığıı makinalardan bahsederseniz fikir sahibi olabirim sanırım. yorumlarınız için şimdiden teşekkürler.













Yorumlar