Saç uzatan formül

Nerdeyse belime kadar uzamış olan saçlarımı ani bir kararla kısacık kestiren ben, son pişmanlık fayda etmez ata sözünün derin manasını kavramış olarak hayatıma devam ederken, bu sabah bir de ne göreyim, gazetede saç uzatan muhteşem formül diyor. Denize düşen yılana sarılır misali, böyle şeylere hiç itibar etmememe rağmen, yine de bir ümit deyip ilgiyle okudum, benim gibi bir anlık bunalımdan muzdarip olanlarla da paylaşmak istedim. En kısa zamanda deneyeceğimden de emin olunuz. uygulanabilir bir yöntem olduğunu sanıyorum.
Saç uzatan muhteşem formül:
1 çay bardağı kemik iliği (kasaba gidip, iki parça kemikten iliği çıkarttırılıp alınır.)
1 kahve fincanı hakiki zeytin yağı
1 adet Bepanthen ampul (en yakın eczaneden temin edilir)
yarım şişe badem yağı (eczaneden, )
1 adet günlük yumurta(kümesiniz yoksa, mecbur marketten, ya da mahalle bakkalında alınacak)
hazırlanışı:
kemik iliğini benmari usulü eritin, Yağ haline geldiğinde diğer malzemelerle karıştırıp saç diplerine masaj yaparak yedirin. en az 25 dakika bekletin ve yıkayın.
En kısa zamanda rapunzel gibi saçlara kavuşmamız dileğiyle:)

Yorumlar