ŞEMALAR

      Mutfak dolaplarına magnet veya sticker ile mutfağı neşelendirmekten bahsetmiştim önceki yazımda. şimdi de biraz daha emek ve maharet isteyen, peçete, örtü, havlu gibi (veya başka mutfak eşyalarında neyse artık, aklıma gelmedi şimdi) bezlerin üstüne işlenebilecek şirin şemalar paylaşmak istedim. Ben bunlara benzer kumaş boyamalar yapmıştım bir zamanlar. onları da görmenizi isterdim ama hiçbirisi burada değil maalesef. Bergama'da evde duruyorlar benim çeyizim olarak, evleneceğim zamanı bekliyorlar. Nezamansa artık.

      Bu arada Bergama dedim de, Profilimi gezenler farketmişlerdir belki, Bergama'da doğup büyüdüm ben, bir ara google amcaya sordum Bergamalı blogger var mı bünyende diye, hiç oralı olmadı. Buradan sesleniyorum, Duyan olur mu bilmem. Bergamalı blog sahipleriiii, onları tanıyanlar bilenler, ses veriin.

Yorumlar