Dünya Dönüyor, Günler Geçiyor....

  •  Çok sıcaaakkkk. Termometrem 34 dereceyi gösteriyor, az önce haberlerde hissedilen sıcaklığın 60 derece civarında olduğunu söylediler. Yanıyoruz desenize. Bu gün evdeyim ama, sıcaktan parmağımı bile kıpırdatacak halim yok, sabahtan beri miskin miskin oturuyorum.
  •  Kermese gidip ordan güzel işler yayınlarım demiştim, Yalancı çıktım. O gün mesaiye kaldım, 19:30 da işten ancak çıkabildim. Sonra da dondurma yemeyen ben, öyle bir iştahla dondurma yedim ki, hasta oldum, İşe bile gidemedim inanırmısınız. Koskoca kışı nerdeyse öksürmeden geçiren ben yazın en cavcavlı günlerinde yatağa düştüm. biraz da onun kırıklığı var üzerimde hala. 
  • Annem Bergama'ya döndü, Bi on gün kadar rahattım ne güzel. Şimdi yine yemek, bulaşık, çamaşır, temizlik, ne varsa işte bana kaldı yine.Evde isyan çıkarıcam.  Bi sihirli değneğim olsa keşke. 
  • Yeğenimle limoniyiz. Annemle gitmesini istedim gitmedi. Evde Bütün gün bilgisayar başında oyun oynuyor. Ve bu beni çok üzüyor. Gidip eski arkadaşlarıyla falan görüşsün , Sanaldan gerçek dünyaya geçiş yapsın istemiştim, ama inat etti, abilerim de ses çıkarmıyorlar hiç, Onlardan yüz buluyor. ona müdahale edemiyorum, Allah bana evlat nasip ederse, Onu bilgisayar bağımlısı yapmamak için elimden geleni yapıcam.
  • Ramazan geldi nihayet. Bu yıl her yılkinden çok farklı bir Ramazan ayı yaşıyoruz. Günler çok uzun çok sıcak. 16 saat Allah Rızası için aç, susuz kalabilenlere ne mutlu.Ne güzel mükafatlandıracak Allah c.c. İnşallah.

Yorumlar