ETAMİN ÖRNEKLERİ

         Bunlar annemin şeritler halindeki etamin üzerine işlediği basit örnekler. bu şeritler pike yapımında kullanılacak ve bir kermeste satılacak. (Ben bu yazıyı hazırlayana kadar çoktan yapılmıştır bile:) ) Bu haliyle elimizdeyken fotoğraflarını çekmek istedim, maharetli hanımlar şu günlerde başlamış olan kermese yetiştireceklermiş. Öyle güzel işler yapıyolar ki ağzım açık seyrediyorum, kendi marifetsizliğimden olsa gerek:))
Ah bi gidip görebilsem şu yeni kermesi, Ordan neler neler yayınlıycam burda ama gidemiyorum ki. Eve zor atıyorum kendimi akşam olunca, Sıcak biyandan, Yorgunluk bi yandan çöküyolar üstüme:) 
        Ama bu gün kermesteki işlerden başka enfes yiyecekler de düştü aklıma, sanırım bu bana oraya kadar gidebilecek gücü verecek:))  ev yapımı baklavalar, börekler, sarmalar geçit yapıyolar gözümün önünde, onların peşine takılıp yolu bulurum belki:))

Yorumlar