Buz dolaplarına sevimli Sticker-magnet



Buz dolaplarına böyle stickerler yapıştırarak mutfağı renklendirmek, biraz haraketlendirmek, hatta neşelendirmek mümkün. Ben bunları yabancı bir alışveriş sitesinde gördüm sticker kategorisinde, magnet olarak yer almışlar. Ama şu yapışkanlı kağıtlarla biraz uğraşarak yapmak zor olmamalı. Ya da başka bi yolu vardır belki böyle magnetler yapmanın. Yani magnet olarak kullanımı daha pratik tabi. ama yapılabilir mi yapılırsa nasıl olur o konuda hiç bir fikrim yok. Olan varsa beni de bilgilendirirse çok sevinirim. Gerçekten çok hoşuma gitti bu sevimli şeyler.

Yorumlar

  1. Olá!!
    Muito obrigada pela sua visita.
    Seu blog é muito bonito.
    Parabéns.

    YanıtlaSil
  2. Dolaplarımızı magnetlerle dolduruyoruz, ama kapılarını açıp kapattıkça kalbimizi etkiliyormuş (annem öyle diyor).. çünkü, benim dolabımın kapısı da bebek ve nikah şekerleri ile dolu (hatıra işte kıyıp da kaldıramıyorum). Bu durumda stikerlerı kullanmak daha mantıklı geliyor.. bu CiCi paylaşım için teşekkürler, CiCi KaLL.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalbimizi mi etkiliyormuş? Hmmm bak bu önemli bir konu, bazen anneler de hassasiyetten abartabiliyor, ama araştırılmalı mutlaka, ben pek kullanmıyorum ama tanıdıklarım var, dolaplarının kapağı görünmüyor magnetten. Stikerler da hala çok hoşuma gidiyor beyaz eşyalarda, güzel bir mutfağım olduğunda uygulamak istiyorum inşallah.
      Sevgiler tatlı cadı, CİCİ yorumun için çok teşekkürler. ;)

      Sil

Yorum Gönder