Acaba ben bir prensesmiyim:))

      Ben bir prenses olabilirmiyim acaba. Ya da şöyle sorayım: prenses olarak dünyaya gelmiş olabilir miyim?
Ne saçma soru dimi? Ama gerçekten bu soruyu kendime sorduğumu ve bunu anlamak için bi deney yaptığımı hatırlarken gülüyorum şimdi:))
      Orta halli bir ailenin son çocuğu, (son dediysem 3 numarayım çok sanmayın), İki yaramaz abinin, tek kız kardeşi olarak dünyaya gelmiş olan ben, artık nasıl masallar dinlemişsem, bi ara prenses olduğumdan şüphelenmiştim. Kırk kat kuş tüyü yatağı doğal olarak bulamadığım için, tek kat yün yatağımın altına koyduğum nohut tanesinin, beni uykumdan edip etmeyeceği denemesini yapmış ve hüsranla uyanmıştım:) Prensesler gibi uyumuştum o gece:( Yatağımın altındaki nohuta rağmen, deliksiz, upuzun, huzurlu bi uykuydu.Ben kim, prenses olmak kimdi.
      Yani tamam, Bir ailenin en küçük çocuğu ve tek kızı olmak, beni birazcık şımartmış olabilir, itiraf ediyorum. Babamın işinden dolayı güzel giysiler giyer, çeşitli oyuncaklarla oynardım. bu da etkili olmuş olabilir. Ama Allahtan daha geç dünyaya gelmemişim. ne demek istediğimi şu aşağıdaki bebek yatakları ve odalarını gördüğünüzde anlayacaksınız. Vallahi bunlar gibi, ya da yanından yakınından geçen bi yerde uyusam deneye falan gerek duymaz, Prensesliğimi ilan ediverir, ben prensesim diye dolaşırdım.

      Şu sitede gördüğüm üç çocuğun benzer mobilyalar için olan yorumlarını, ben yorumsuz aktarmak istiyorum size. Sadece şunu demek istiyorum onlara. Sizi çok iyi anlıyorum çocuklar.
      yorum 1-"ben gerçekten böyle odam olsun isterdim .ama o kadar paramız yok iki kişib yiz ben ile kardeşi,m gerçekten böyle bir odamız olsun isterdim.gerçekten çok güzeller "
      yorum 2-"bende böyle bir odam olmasının çok isterdim. ama o kadar paramız yok. ben bu oda takımlarını çok beğendim. . ."
             yorum 3-"keşke benimde böle odam olsaydı paramı toplaıp yakında genç odası alcam şu an çocuğum aam paramı biriktiremne kadar genç olurum :):):):)"






resimler için linkler: -1- -2- -3- -4-

Yorumlar

  1. Sevgili ayser, yazını okurken gerçekten gülümsedim. Eline yüreğine sağlık, güzel yazmışsın.
    Benim mutfağıma da hoşgelmişsin. Seni tanıdığıma sevindim. Öncelikle söyleyeyim ki çocuklar ne kadar büyüselerde annelerinin-babalarının prensesi onlar. Biz de kızımıza prensesim deriz. Anlam veremediğin kurabiyelerim evet yeniyor canım :) Ama söylediğin gibi kimse kıyamıyor yemek için. Ama aslında yemek gerekiyorsa yenmeli. O oda takımlarının yanısıra ben sana birde prenses kurabiyesi yapsaydım artık hiç şüphen olmazdı. Aslında yinede süphem olmasın, evet sen bir prensessin canım.
    Kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Aslında hala arada şüpheleniyorum, Bi prenses kurabiyesi yesem fena olmaz:))
    Çok teşekkürler Asiye hanım.

    YanıtlaSil
  3. gerçekten şahane odalar, bedne istiyorum büyüsemde istiyorum banane:))

    YanıtlaSil
  4. ha haaa. senle bana göresi naıl olur merak ediyorum yetenekçim:))
    Baya büyük bi oda olması lazım bize:)

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bu bebek odası resimleri çok güzel ama nerede bulabiliriz yazmıyor. İlk resimdeki pembe beyaz araba şeklindeki yatağı kızıma almak istiyorum, nerede bulabileceğimi yazarsanız sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. resimlerin linklerini yazının en altında
    " resimler için linkler: -1- -2- -3- -4- " olarak vermiştim. Bahsettiğiniz resim de, 1 numaralı link, yabancı bir alışveriş sitesinden alıntı. Ülkemizde bebek odası mobilyaları genelde, böyle süslü bişeyler yapılıyorsa, ağırlık, gardrop ve şifoniyer kısmına veriliyor. beşiğin sülü olmasından çok fonksiyonel olması önemli görülüyor. Sallanması, asansörlü olması, ilerki yaşlar için uzatılabilmesi gibi. böyle olunca da beşiğin ya da karyolanın görselliği renk ve başlıklarla, birkaç resim vb. süslemeyle sınırlı kalıyor.
    Sanırım istanbulda yaşıyorsunuz, bu size istediğiniz modeli yaptırabilmek için çok güzel bir fırsat.istanbul dışındaysanız bile iyi bir marangozla anlaşıp benzer bir modeli yaptırabilirsiniz belki.
    size daha fazla yardımcı olabilmeyi isterdim.
    şimdilik elimden bu geliyor.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder