Günlerden sonra...bugün Cuma

             Uzunca bir aradan sonra bloguma bi bakayım dedim, bişeycik yapmamış ben yokken, öylece durmuş olduğu yerde yaramazlık yapmadan.

             10-15 gündür çok yoğun bir tempoyla çalışıyorum, işlerden ve evden bloga sıra gelmedi birtürlü. Bir süre daha böyle devam edecek, Ramazan Bayramından önce durmak yok, Sonra kısa bir ara verip yine döneriz bu tempoya. Çocuk giyim sektöründe Bayramlar en önemli zamanlardır. ebeveynler kendilerini olmasada çocuklarını her bayramda yeni kıyafetlerle sevindirmek isterler, biz de bunun için bayramlara özel kolleksiyonlar yapıyoruz. Ben satış ve muhasebe kısmında daha çok devreye giriyorum, yapım aşaması geniş bir zamana yayılmasına rağmen, satış kısacık bir zamana sığıyor ve dolayısıyla yoğun ve yorucu bir tempoda çalışıyoruz. işte o günlerde bırakın yazmak, telefonda konuşmak bile zulüm oluyor nerdeyse.Annem anlar en iyi o halimi, Aradığında Sesimde bi yorgunluk sezdimi hemen kısa keser konuşmayı , yoksa saatlerce konuşuruz telefonda:))

          
          Bu gün, bu kısıtlı zamanda ben de kısa keseyim, bir cuma mesajıyla noktalayayım bari.
mutlu hayırlı bir gün olsun hepimize,,

  

Yorumlar