Yine bir Cumartesi günü...


Sevmiyorum bu Cumartesi günlerini. Çünkü bugün de çalışıyorum maalesef. Bulamadım şöyle haftanın beş günü çalışacak bi iş. Hatta evden çalışsam ne hoş olur. Ama yok maalesef öyle bi iş, var da aslında bana yok.
Oysa şimdi daha yatağımda sıcacık bir yatak keyfi yapıyor olacaktım bu rahatsız koltukta oturmak yerine, sonra kalkıp güzel keyifli bi kahvaltı, televizyonda bi çizgifilm eşliğinde....  Gerçi eski çizgi filmleri de göremiyorum bu aralar, ne güzel şirinler vardı, taşdevri, ama evde olsaydım da razıydım başkalarına da:))
Sevgili yeğenim nasıl olsa açardı kendine göre bişeyler. Bu yeni çizgifilimleri de pek sevemedim ben. Ne o öyle hepsinde bi savaş, dövüş. Yoksa bizim çocuk mu öylelerini izliyo bilmiyorum. Bu durumda herhalde kısa bi didişme olurdu aramızda yeğenimle, En sonun da da kahvemi alır balkonda devam ederdim keyfime. Daha neler yapıcam ama ..puff!.. hayal balonum sönüverdi çalan telefonun sesiyle, İşler beni bekliyo.

Yaaa görüyorsunuz işte, başkaları işe hasret ben eve. Bulmuş ta bunamış derler benim gibisine:)
Ama neyapayım yaa valla tatili özledim... 

Yorumlar