İkiz Bebek Kapi Süsü-Özel Sipariş


Önceki yazımda ikiz bebek magnetlerini paylaşmıştım sizinle, şimdi de aynı bebeklerin kapı süsü var sırada.. 

Daha önce erkek ikiz bebekler için ve tek bebekler için de bu modelden yapmıştım, Ufak farklarla tabi..;)


Ahmet Eymen, ve Zeynep Erva için renklerde değişiklik yapıp, uçurtma yerine kelebek figürleri kullandım, ve bu haliyle de çok hoşuma gitti bu kapı süsü...


Diğer Kapı süsleri için BURAYA bakabilir, siz de sipariş vermek isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...

Yorumlar

  1. banada öğret bu işi yaa superrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğretirim Tosbikim, Konuşalım bu konuyu, hatırlat bana..;)

      Sil
    2. TAMAMDIR HOCAM HATIRLATIRIM :)

      Sil
  2. muhteşem olmuşlar bayıldım...nasıl uğraşıyorsun bunlarla dikiş bana daha kolay geliyor..bunlar çok ince işler ama çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim :) herkese bildiği iş kolay geliyor işte, ben de dikiş dikmeyi çokistiyorum ama zor geliyor. denemelerim de var hatta ama pek insan içine çıkacak seviyede değğil daha :)

    YanıtlaSil
  4. bu halkalardan bende aldım arkadaşımın ikiz bebişleri olacak inşallah arkadaşıma süpriz yapmak istiyorum. kuşları felan yapıyorumda şunu çözemedim bu halkaları neyle kapatıyorsunuz ? kurdelamı kumaşmı? kurdela çok belli oluyor. bu resimde çok hoş duruyor neyle kapladın acaba. bide figürleri silikonlamı yapıştırıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esra'nın minik elleri, hoşgeldinn ;)

      Ben hazır halka kullanmıyorum, kendim dikip içini dolduruyorum, figürleri yapıştırmak için de sıcak silikon kullanıyorum.

      Sen hazır halka kullanacaksan kumaştan şeritler kesip sarabilirsin üzerine..

      Kolay gelsin ;)

      Sil

Yorum Gönder