İkiz Bebek Kapı Süsü


İkiz bebekler Doruk ve Çınar için annelerinin beğendiği uçaklı kapı süsünde biraz değişiklik yaptım. Bu kez tamamen gökyüzü teması oldu, araba figürünü iptal edip balonlar ekledim, keçe oğlan da ikiz bebek temasına uygun olarak ikitane oldu ve kapı süsünde yerlerini aldılar.. 
Kendileri için hazırladığım şuradaki balonlu magnetlerle kapı süsleri de uyum sağlamış oldu..
Doruk ve Çınar bebeklere sağlıklı, mutlu bir ömür diliyorum, yüzleri hep gülsün inşallah..
Veee diğer kapı süsü modellerimi görmek isterseniz buraya, magnet modelleri için buraya tüm keçe ürünler için de buraya bakabilirsiniz diyorum.
Fiyat bilgisi ve sipariş için bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz..

Yorumlar

  1. Çok tatlı olmuşlar, elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. çok beğendim şahane olmuş ellerine sağlık bebişlere bittim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacım, afacan bebişler sevdiriyor kendilerini..:)

      Sil
  3. Çok şirin olmuş..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar şirin bir kapı süsü olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder