Keçe Bebek odası Süsü - Ecrin Suden

Bebek odası süsü

Daha önce Sevgili Tosbağanın Dünyası'nın Yeğeni Yağız Efe için yaptığım kapı süsünü, bu kez Ecrin ve Suden kardeşler için yaptım. Tabiiki kendileri kız oldukları için ufak değişiklikler yapıldı..

Sanırım bugüne kadar yaptıklarım içinde en çok beğenilen oldu bu model, Önümüzdeki günlerde biraz fazlaca göreceğinizin haberini vereyim..:)
keçe kapı süsü
Yağız Efe'nin kapı süsüne göre Biraz daha cicili oldu sanki, ne dersiniz?
Diğer Bebek odası ve Kapı süsü modelleri için Buraya bakabilirsiniz.
Siz de size özel yapılmış bir kapı süsüne sahip olmak isterseniz bana cicibiciisler@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz...

Yorumlar

  1. Kapı süsleri çok güzel olmuş,ellerinize,emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık kapı süsünden sıkılınca çokta güzel aynalık olabilirmiş gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Yasemin. Bu aynalık dediğiniz nasıl bişey acaba? Değerlendirebiliriz belki bu fikrinizi...;)

      Sil
  3. Merhaba güzel arkadaşım, içimi ısıtan güzel yorumun için teşekkür etmek istedim.
    Sağolasın, çok mutlu oldum.
    Bütün yaptıkların çok güzel, ellerine sağlık.
    Ben de hem ayna çevresine uygun diye düşündüm hem de ekleme yapılırsa pencere görüntüsü
    elde edilir diye düşündüm.Ama ben bu kadar güzel yapamam ki, sana düşüyor bu iş canım:)
    En içten sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel, samimi yorum için, güzel sözlerin için ben de çok mutlu oldum, çok teşekkürler ediyorum.
      Ayrıca övgü ve beğenilerin için de teşekkürler, sevgilerimi gönderiyorum ben de kucak kucak...;)

      Ama bu arada sen de çok marifetli ve yaratıcı fikirlere sahipsin, birkez daha söylüyorum, son postunu hayretler içinde izledim, ne güzel ne hoş değerlendirmelerdi onlar öyle... Dolayısıyla benim işlerimle ilgili de güzel fikirlerine herzaman açığım, hayal gücün muhteşem çünkü, değerlendirmek lzım değil mi:)

      Sil
  4. çok cici olmuş nekadarda şirin ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder