Keçe Kapı Süsü - Yağız Efe



Hayırlı Cumalar arkadaşlar.
Birkaç gündür tatlı tatlı telaşlar, iş  yoğunluğu derken ne post hazırlayacak, ne de sizleri ziyeret edip bir selam verecek fırsatı bulamadım. Bu gün de acaba hangisini yayınlasam diye bir karara varamadım :)

En sonunda, size hafta başında sözünü ettiğim kapı süsünü daha fazla bekletmemek için önceliği ona vermeye karar verdim.

Kapı süsümüz Yağız Efe için hazırlandı. 
Sevimli hayvan karakterlerimiz kullanıldı.
Yine yaramazlık peşindeler...
Siz de isterseniz sipariş için yakında emeksensin'de olacak kapı süsümüz. Ya da cicibiciisler@hotmail.com'dan bana uaşabilirsiniz. 

Yorumlar

  1. Harika olmuş canım. Keyifle kullansınlar.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım, inşallah, severek kullanırlar..
      Sevgiler... :)

      Sil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık yeğenimin odasına harika olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, Teşekkür ederim, beğenmene çok mutlu oldum inan.
      Güle güle, severek kullanın inşallah.. Sevgiler...

      Sil
  3. çok çok çok güzel olmuş.ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun çin çok teşekkür ederim sema... Sevgiler...:)

      Sil
  4. Blog uma gelmişsiniz, hoşgeldiniz. Bende sizi ziyarete geldim :))
    Çok tatlı olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldinn..:)
      Fırsat buldukça uğrayıp keyifle okuyorum yazılarını..
      İzmirli olarak İzmirle ilgili olanlar özellikle ilgimi çekiyor:)

      yine beklerim, ben gelicem emin ol..:)

      Sil
  5. Cııvıl cıvıl ve çok güzel bir kapı süsü olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Yorum Gönder