Keçe Patikler Gülen Hanım'ın siparişi

Keçe bebek patiği

Haftaya çok şirin, minik minnak keçe patiklerle başlayalım olur mu?
 0-3 ay için hazırlandı, taban ölçüsü 10 cm
 6-9 Ay için Taban ölçüsü 12 cm

 9-12 Ay için Taban ölçüsü 13,5cm
 9-12 Ay için Taban ölçüsü 13,5cm
Patikleri Sevgili Gülen Hanım'ın isteği üzerine hazırladım, üç tanesi yakında doğacak olan kızı Oya için, bir tane de yeğeni Beyazıt için... Son zamanların en keyifli işleri arasında yerlerini aldılar. Gülen Hanım ne istediğini çok iyi bilen bir hanım olunca, bana sadece onun seçimlerini hayata geçirmek kaldı. Zevklerimiz de örtüşünce değmeyin keyfime..:)

Hele bir de patikler ulaştığında aldığım mail, onun yorumları dünyalara bedel. Beni en çok etkileyen cümlesini paylaşmadan edemiycem sizlerle. Gülen hanım beğenilerini dile getirdikten sonra demiş ki: "Kızım için uzun yıllar hatıra olarak saklayacağım bunları, kimbilir belki o da kendi kızına giydirir :))

El emeği işlerin paradan çok daha değerli karşılığı vardır, o da yaptığınız işin kıymetinin bilinmesi bilinmesi... Allah'a şükürler olsun ki, beni hep böyle güzel insanlarla karşılaştırıyor...

Ben bu haftaya çok güzel başlıyorum anlayacağınız, sizin için de güzel mutlu bir hafta olsun inşallah.E tabi şunu da söylemeden noktalamayayım yazıyı; 

Siz de keçe patikler isterseniz, bana cicibiciisler@hotmail.com a mail göndererek ulaşabilirsiniz. Kapısüslerim ve diğer ürünler için de buraya bakabilirsiniz...


Yorumlar

  1. yorum cidden çok anlamlı.patikler beğenilmeyecek gibi değil tam el yapımı tadında.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Alanay, Böyle güzel yorumlar şevk veriyor insana.. Sevgiler benden de..:)

      Sil
  2. bayıldım ben bunlara ama ama ama kızım yokkiiiii :(

    YanıtlaSil
  3. Harika olmuşlar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Bu patikler çok güzel. Bayıldım. Ellerine sağlık canım. İşlerin kolay kazancın bol olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorum ve iyi dilekleriniz için çok teşekkürler Gülsüm Hanım, Sevgiler..:)

      Sil
  5. merhaba:) çok ciciş olmuşlar ellerinize sağlık...satışınız bereketli olsun...bu güzel blogu takipteyim efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Mutluluklar sokağı, Ne hoş bir blog isminiz var öyle, merak ettim, hemen geliyorum iade-i ziyrete.
      Güzel yorumunuz için de çok teşekkür ederim...

      Sil

Yorum Gönder