Keçe Kapı Süsü - Aydede



Bebek odaları için Keçe kapı süslerine devam...
Bu kez Ay ve yıldızlar süslüyor kapı süsümüzü..
55x35 cm ebatlarında, keçeden, boncuk eltafla dolduruldu..
Ay dedemizin şapkasına bebeğin ismi yazılabilir..
Süsleme için renkli parlak yıldızlar kullandım...
Ben beğendim yıldızların pırıltısını..
Siz de beğendiyseniz, ve biz de bebeğimize Aydede isteriz derseniz, bana cicibiciisler@hotmail.com adresine mail atarak ulaşabilirsiniz. 
Ayrıca diğer kapı süslerim BURADA ve cicibici şeyler  burada satıştalar...


Yorumlar

  1. Yıldızların gülen yüzlerini sevsinler:) Çok sevimli ve güzel olmuş canım. Ellerine sağlık.
    Bol bereketli satışlar dilerim.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, güzel yorumun için çok teşekkür ederim, ayrıca dileğin için de :)
      Hepimiz için bereketli bol satışlar olsun inşallah..
      Sevgiler :)

      Sil
  2. güzel bir çalışma olmuş,kutlarım.yeni yılınız kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arzu..
      Sizin için de sağlıklı mutlu güzel bir yıl olmasını dilerim...

      Sil
  3. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meralhobiart, çok teşekkürler, sevgiler... :)

      Sil
  4. Buda nefis bir çalışma , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu eden güzel yorumlarınız, beğenileriniz için teşekkürler Neslihan... ;)

      Sil
  5. Ya ne kadara satiyosunuz bide siparis aliyomusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletişimformunu doldurarak sipariş verebilirsiniz Ayşe Hanım,

      http://www.cicibiciisler.com/p/iletisim.html#

      Sil

Yorum Gönder