Dekoratif yastık ve panolar



Yeni haftaya yepyeni işlerle başlayalım istedim bukez...

Dokuma kumaşları, parlak kristal taş ve drop kullanarak biraz daha haraketlendirdim.

Panolar, 36x36 cm ölçülerinde Tual Pano olarak hazırlandı..

Yastıklar, yaklaşık 45x45 cm ölçülerinde, fermuarlı...
sadece kılıf olarak, ya da 1. kalite boncuk elyaf dolgusuyla birlikte olabilir... 

Drop ve taşların dizimini elde yaptım, dolayısıyla hepsi birbirinden farklı, birebir aynı değil. dizilimleri birbirine yakın olanlar var ama ışıkta hepsi farklı noktalardan parlıyor...


 1 Adet var (sipariş alınır)
 1 Adet var  SATILDI (Sipariş alınır)
 2 Adet  var 1 ADET VAR
3 Adet var SATILDI (sipariş alınır)

Ve yastıklar








Gördüğünüz her yastıktan 1er tane var. Yani iki adet göz, iki adet te kırmızı dudak yastık
sipariş üzerine yenilerini yapabilirim.

Yastıklarda tek kılıf fiyatı 35 TL
 içi dolgulu istenirse 40 TL
Pano fiyatı 35 TL
Kargo ücreti alıcıya ait.
Hazır olanlar için ödemeyi takip eden gün kargolanır, siparişlerde teslimat süresi en az bir hafta.
Cicibiciisler@hotmail.com sipariş için bana ulaşabileceğiniz mail adresim..


Follow my blog with Bloglovin

Yorumlar

  1. çok güzel olmuşlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Canım ne güzel tasarımlar bunlar çok hoşlar sahiden bol satışların olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Amin inşallah, hepimiz için de bol satışlı bereketli günler olsun inşallah...

      Sil
  3. Bayıldım ben bunlara ellerinize sağlık , çokkk güzeller

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkürler Neslihan..., Sizin deyiminizle; Musmutlu oldum..:)
      Sevgiler... ;)

      Sil
  4. Çok sıradışı çalışmalar gerçekten, ellerinize sağlık :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, beğenmeniz beni mutlu etti, sevgiler..:)

      Sil

Yorum Gönder