Sosyalleşiyoruz...

Kısa bir molanın ardından yine burdayız efemm.. Aslında biryerlere gittiğimiz yok tabi, ama blogu ihmal ettik son günlerde biraz. Biz dediğim de kimsek, bilemedim şimdi? herşeye yetişmek için Parçalara bölündüğümden her bir parçamı ayrı kişi olarak algılıyorum galiba artık..Şşşşttt kızlar toplanın bakayım! bünye kaldırmıyor bukadar dağılmayı!
Kolay kolay hasta olup yatmayan ben bir griple dağıldım hakikaten. İki gün yataktan hiç çıkmadım, iki gündür de eh işte ayakta sallanarak idare ediyorum.

Sosyalleşiyoruz dedim de hastalıktan bahsettim gördünüz mü)
He he doktor ve hemşirelerle sosyalleştik biraz o da var tabi :) ama asıl tabi blogumdan ve cicibici işlerden bahsediyorum, şekillenmeye başlayan facebook sayfamı çoğunuz biliyorsunuz artık, buna bir de instagram eklendi, bi r tweetimiz kaldı eksik, aman o da kalsın diyorum şimdilik. İnstagramda takip etmek isteyenler için _ayser_ kullanıcı adım, bilenler bilir, önceleri sadece akıllı telefonlarda kullanılanilen bir uygulama olan instagram artık web üzerinden de  Webstagramdan  dan takip edilebiliyor. Sıcak samimi bir ortam var orda da, anlık paylaşımlarda bulunup, tepki alıp verilebiliyor. Ben sevdim açıkçası, sizleri de beklerim.
Bu arada tabi ki üretime devam. Yapılan ve sırada bekleyen işlerle, aklımda şekillenen ve yavaş yavaş eylem aşamasına geçen bir-iki proje var. Onlarda da yolunda gitmeyen ya da yavaş ilerleyen bir-iki konuyu halledebilirsem sanırım rahatlıycam ve kendimi daha çok işlere verebilicem.Şimdilik yavaşım, çookk yavaş hem de. Kafayı bişeye taktımmı başka şeylere odaklanamıyorum ben :)

Çekilişe katılım da beni oldukça memnun etti, sanırım tekrarlanacak bu çekiliş, Eğer hala katılmadıysanız şansınız devam ediyor, iki hafta kadar bir süre kalmış, bakalım keçeler kimin olacak?

Efenim burada sözlerime son verirken yapımda ve yayında emeği geçen ben (Ne saçmaladım ama :D Ya bugün böyle bayat, tuhaf, soğuk espiriler yapasım var, hastalığıma verin emi, ateşten dolayı devrelerim zarar görmüş olabilir )beni yalnız bırakmayan, her daim halimi hatrımı soran, sevgili dostlarıma da kucak kucak sevgiler, sepet sepet yumurtalar gönderiyorum...
Kalın sağlıcakla, sizi seviyorum...

Yorumlar

  1. Canım geçmiş olsun,özlettin o kadar ara verme,cicibici Ayser diyesim geldi benim de:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Canım benim teşekkür ederim, bazen zorunlu bazen keyfi aralar veriliyor işte, bu kez zorunlu oldu benimki,inşallah tamamen toparlanınca cicibici işler ve cicibici postlarla buralarda olucam, Sevgiler, oğluşunun yanaklarına da kocaman öpücükler kondur benim yerime.

      Sil
  2. geçmişler olsun,sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. geçmiş gitmiş olsun inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, geçti çok şükür, sevgiler.. :)

      Sil
  4. amaniiiiinnnnnn, ne yaptin sen seker!!! soguk ulkede yasayan ben, hasta olan sen... Olmaz valla itiraz edesim var, kavga cikartasim var, gecmisler olsunnnnn diye bagirip o mikroplari burda soguktan mefta edesim var.:))Yolla gelsinler, hazir karda yagdi, disarda birakip gebertivereyim hepsini:) Canim benim cok gecmis olsun acil sifalar diliyorum, hemen kalk aramiza don. Kocaman opuldun buradan:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim, mikroplar bu mesajını aldılar ve kaçtılar :))
      Annem de derdi kar mikropları kırar diye, bursada da daha yağmadı ki kar, uludağ'a mı çıksam acaba :) Benden de sevgiler öpücükler uzak diyarlara sana gelsin... :)

      Sil

Yorum Gönder