Kız bebek için kapı süsü-Dila



Dün bahsettiğim işlerden biri, Dila için hazırlanan kapı süsü.
Süslemeleri keçe, çelengin gövdesi pamuklu kumaş ile yapıldı. büyüklüğü yaklaşık polarak 40cm kadar
Pembe ve sarı renk ağırlıklı tercih edildi süslemelerde,
Kelebeklerin mavisi de benden hediye..:)

Facebookta daha fazla kuş vardı paylaştığım resimde, onların da yeri hazır..:)
Dila'ya sadece 2 tanesini kullandım..
Bakalım onlar nereye konacaklar...
Bu da bahsettiğim erkek bebek kapı süsünden bir hazırlık aşaması fotosu olsun...
Tahmin edersiniz ki kendisini benim sevimli hayvancıklarım süsleyecek..:)
Ama bakalım nasıl olacak?
Daha önce de ,Melek, Zehra ve Bora'nın bebek odaları için kapı süsü hazırlamıştım. Görmek isteyenler için hepsi burada...




Yorumlar

  1. ne güzel şeyler yapıyorsunuz ayser hanım elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel yorumunuz için çok teşekkürler Ceyda, beğenmeniz beni çok mutlu etti, Sevgiler..

      Sil
  2. Çok sevimli elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Gülsen hanım, ziyaretiniz de ayrıca mutlu etti beni. Sevgiler...

      Sil
  3. Ay ne güzel bir yere düştüm ben böyle. Hangi bir detaya bakacağıma şaşırdım. Küçük kızın kollarını açmış kendisine sarılacak olanları beklemesi çok hoş.
    Ellerinize sağlık, güzel ve çok düzgün bir çalışma olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülen hanım ne kadar güzel yorumlamış, ne kadar güzel bakmış, ne kadar da güzel görmüşsünüz öyle.
      Bu samimi, şevk veren yorumunuz için çok, çok teşekkürler, ne kadar mutlu olduğumu ifade etmekte zorlanıyorum,
      Sevgi ve selam ile.. sağlıklı mutlu kalın...

      Sil
  4. elinize sağlık hepsi çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler, Hoş geldiniz Hasibe Hanım...

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Bloğunuzu 10 marifet sayesinde keşfettim.Emekleriniz çok güzel.Ellerinize sağlık.Bende yeni bir blog yazarıyım.Sizi takibe alıyorum.Yorumlarınız için ben de beklerim.
    http://butikrabia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. İyiki de keşfetmiş, gelmişsiniz Rabia, vesile ile ben de sizi tanımış oldum, çok ta memnun oldum.Güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim, blogunuzu çok beğendim, ben e takibe aldım. Sevgiler....

    YanıtlaSil
  8. bizimde ikizlermz oluck qzel bi kapİ sûsû bakiyorum ama bulamyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba Adsız izleyicim, cicibiciisler@hotmail.com mail adresinden bana ulaşırsanız belki yardımcı olabilirim size...

      Sil

Yorum Gönder