Bebek sekerleri Keceden sevimli hayvanciklar



Züroş, Filoş ve arkadaşlarını hatırlarsınız. 
Bu sevimli yaramazlar için güzel planlarım vardı, bunlardan birisi de kendilerini bebek şekeri olarak sunmak..
Aslında şeker değil de lavanta keseleri var tüllerin içinde.
Bir de mıknatıs ilavesiyle magnet haline geldiler.
Bebek şekeri haricinde doğum günlerinde de lavanta kesesi olmadan ya da anahtarlık şeklinde de hediye edilebilirler konuklara..
Siz de Sipariş vermek isterseniz cicibiciisler@hotmail.com dan da bana ulaşabilirsiniz..
Diğer modellerim için de BURAYA bakabilirsiniz..
Mutlu bir hafta sonu olsun....:)








Yorumlar

  1. Çok ciciler ya,çok güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. pek şirinler, özellikle ayıcıkları çok beğendim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler..:)
      Ayıcıkların gövdeli olanları da var, bi fırsat bulup omların resimlerini de ekliyinm bari..:)

      Sil
  3. Figürlerin hepsi çok güzeller çok şekerler ellerine sağlık ayser'cim . Benim favorim züroş çok tatlı ya....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, züroşu ben de çok seviyorum, renginin sıcak oluşundan mı bilmem, ayrılıyor hepsinden..:)

      Sil
  4. Teşekkürler ModaMorca, hoşgeldiniz.. :)

    YanıtlaSil
  5. çok tatlılar bayıldımmm:)

    YanıtlaSil
  6. Bu keçe harika bir malzeme.
    Yapması zevkli ve kolay, bin bir çeşit şey yapılabiliyor.
    Ellerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, Keçe meraklısında bağımlılık yapan, üretmenin sonu olmayan bir malzeme.
      Teşekkürler.. :)

      Sil
  7. çok güzeller ellerinize sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder