Züroş ve filoşun arkadaşları geldiii. keçe hayvancıklar


Yukarda kulakları çekilen iki küçük yaramazı tanımışsınızdır sanırım, benim yokluğumdan istifade, koşmuş zıplamış ortalığı dağıtmışlar, bir de yakalanmışlar...:) Okumamış olanlar için yakalanma hikayeleri burada..

Ama sevimliliklerine kıyamadığımdan pek te kulaklarını çektim sayılmaz, sadece ayakta durmalarına yardım ettim :)

Yeni arkadaşları için sabırsızlandıklarını bildiğimden, çok ta bekletmemek için tanıştırdım kendileriyle..

Siz de tanımak isterseniz işte züroş ve fioşun arkadaşları, keçe hayvancıklar...

 
 

Zürafa, fil, maymun, hipo ve ayıcıklar var ailemizde şimdilik. Bir de ormanlar kralı aslan vardı, ama resim çekerken kendisi nerelerdeydiyse artık, bilemiyorum... halkıyla resim çekilmek istememiş te olabilir tabi.. kendisini göremiyoruz... İkna edebilirsek resimli bir röportaj alırız artık, siz de tanışmış olursunuz haşmetle...

Nasıl sevdiniz mi züroşla filoşun arkadaşlarını?  Onlar bayıldılar, hatta züroş bir sevindi, bir kasıldı ki, eski ya buralarda.. beni de şöyle boydan bi fotoğraf çeker misin dedi, kıramadım :)

Yorumlar

  1. Çook şirinler bir o kadar da güzel yapılmışlar.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler güzel yorumunuz için, sevgiler...

      Sil
  2. :)) Hepsi çok güzel olmuş,ellerine sağlık.Yaramaz şeyler :))

    YanıtlaSil
  3. çok şirinlerrrrr :) papyonuda var ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveettt, papyon taktık arkadaşlarla tanışma şerefine.. :))
      Teşekkürler..

      Sil
  4. çokta cici olmuşlar bunlaarrr :) ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, adımız gibi ciciyiz sanırım :)) Sevgiler..

      Sil
  5. Bayıldım resmen. Her biri ayrı şekerlikte ve güzellikte olmuş canım.
    Emeğine sağlık.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim, mutlu ettin beni güzel yorumunla, Sevgiler...

      Sil
  6. çok şirin olmuşlar ellerinize, emeğinize sağlık... Sevgiler.Ben de beklerim

    YanıtlaSil
  7. çok cici olmuşlar.ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. çok tatlılar, hemen oğluma yapmak isterim. Ona bu aralar hayvanları öğretiyorum. ama çizim konusunda çok kabiliyetsizim. nasıl çiziyorsunuz kuzum :)?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğenmenize sevindim. Oğlunuzun eğitimi için de eğlenceli ve öğretici olurlar eminim. Çizim konusunda pek bişey yaptığım söylenemez aslında, hazır kalıpları yayınlanıyor bunların, özellikle yurt dışı sitelerde. google da arama yaparsanız özellikle görsellerde karşılaşacağınızı düşünüyorum, site adı vermek isterdim ama uzun zaman önce kaydedip site adı da not etmediğimiçin maalesef veremiyorum. Yine de bulamazsanız bana mail gönderip haber verin olur mu, (cicibiciisler@hotmail.com)yardımcı olmaya çalışırım. Sevgiler...

      Sil
  9. hepsi harika ama hipopotama bayıldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ayamaya, Hipo buna çok sevinecek :) sevgiler..

      Sil
  10. blogunuzu yeni keşfettim,elinize emeğinize yüreğinize sağlık hepsi çok güzel olmuş:)kullandığınız keçe türü nasıl bişey beni bilgilendirirseniz sevinirim.çünkü benim bildiğim keçeler oldukça kalın sizinkiler bayağı ince gözüküyor.sağlıklı ve iyi günler dilerim:)

    YanıtlaSil
  11. blogunuzu yeni keşfettim çok güzel olmuş elinize yüreğine sağlık:)kullandığınız keçe hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim çünkü benim bildiğim keçeler oldukça kalın,sizinkiler bayağı bir ince anladığım kadarıyla sağlıklı ve mutlu günler dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu Hanım hoş geldiniz, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim..
      Keçelerim ince evet. 1-1,5mm arasında değişiyor..

      Sil

Yorum Gönder