Pembe yastıklar-Lavantalı seriye devam ediyoruz

İşte Lavantalı yastıkların ikincisi.. Bunlar gerçekten yastık görünümünde, ama minicikler...:)
Kız Bebek için pembe ve emzikli olarak yaptım bunları, aynı model erkek bebek için mavi renkle yapılıp, ufak değişikliklerle de nişan, nikah, ve benzeri diğer özel günlerde anı olarak dağıtılabilir.
Arkasına mıknatıs ilavesiyle magnet olarak kullanmak için çok uygun...
Lavantalı yastık serimizin şimdilik son ve üçüncü modeli de taslak olarak beklemede, düzenlemesini yapıp pazartesi günü nasipse paylaşıcam o modeli de...
İlk seri lavanta yastıklarını görmeyenleri BURAYA, Diğer ürünleri görmek isteyenleri de BURAYA alabilirim..
Bu yastıklardan isteyenler Bana cicibiciisler@hotmail.com'dan ulaşabilir, emeksensin.com/cicibiciisler den sipariş verebilir...

Yorumlar

  1. Çok seker olmuşlar :) elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler HobiCafe, Bende de şeker hissi uyandırıyorlardı ilk zamanlar.. :)

      Sil
  2. puantiyee:) çok şeker olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveett ;) Sevmeyen var mı acaba puantiyeyi? :)

      Sil
  3. Epeydir benden de ses çıkmadı;) sizden de :))
    Ne yapmaktasınız diye bakmaya geldim; e iyi ki de gelmişim :))
    Çok keyifli olmuş yapılanlar, ellerinize sağlık :)
    Güzel bir haftasonu sizin olsun!
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, Nurdan HAnımcım, İnanın ben de 10 marifet'e post hazırlarken aklımdan geçenler aynı şeylerdi. 10 MArifet vesilesiyle tanıdığım değerli insanlardan Birisiniz, Kalplerimiz karşılıklıymış demek :)
      Hoş geldiniz şeref verdiniz, Ziyaretiniz, içten yorumunuz beni nasıl mutlu etti anlatamam. Ben de güzel bir hafta sonu diliyorum, Sevgilerimi gönderiyorum size...

      Sil
  4. bayılırım ben de puantiyelere:) çok yakışmış yastıklara ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım, sen de puantiyeseversin demek:) çok sevindim, Sevgiler...

      Sil
  5. canm bunlar çok cici olmuş ellerine sağlık...
    bol satışlar..

    YanıtlaSil
  6. canım bunlar çok şirin olmuş.. ellerine sağlık..
    bol satışlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neclacım, çok teşekkür ederim, inşallah canım, sevgilerimi gönderiyorum sana da :)

      Sil
  7. Pembe benim favorim. Gerçekten cici olmuşlar.Kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin İkndesign, Teşekkür ederim güzel yorumun için, Pembeyi ben de çok seviyorum, içimizde hala bir kız çocuğu var sanırım :))

      Sil

Yorum Gönder