mobil olduuumm !




Deneme 1-2
İlk defa mobil olarak post hazırlıyorum. Bakalım nasıl olacak.
Aslında göç böyle bir niyetim yoktu,lakin iki gündür yerinde internet bağlantımızın birden yok olup tüm cagrilarimıza rağmen geri dönmemesi beni buna mecbur bıraktı. Aslında başka bir planım vardı bugünün yayını için ama hal böyle olunca askıya alındı. Yine de yayınlayacak birşeylerim var tabi yedekte. Kalpli çerçeveleri yazarken bir de lavanta keselerin den bahsetmistim hatırlarsanız. Telefonumda bir kesenin yarın aşaması, bir de lavanta yaptığını resmi vardı, e onları paylasayim o halde ben de dedim ve bu mobil denemeye karar verdim. Şimdi başarabilirsem resimleri ekleyeyim de bu postu da sonlandırayım. Zor böyle zor, telekom duy sesimi, iki gündür mağdurummm ....
Published with Blogger-droid v2.0.9

Yorumlar

  1. yastık çok hoş olmuş canım, umarım en yakın zamanda internetine kavuşursun:)

    YanıtlaSil
  2. lavanta keselerine extradan bayıldım:)ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3prenses çok teşekkürler, hoş geldin bu arada bloguma, her zaman beklerim, sevgiler..

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Aynenn canım, biraz uğraştım ama bu da bir tecrübe oldu benim için :)

      Sil
  4. Gayet de güzel yazmışsın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdım canım yazdım :)
      Bir de resim düzenleme programı indirdim mi tamamdır, hep mobil kalırım :))

      Sil

Yorum Gönder