Lavanta keseleri Kına ve Nikah için

kına gecesi için

Lavantalı keselerimizin şimdilik son postu.. Şimdilik diyorum çünkü yapım aşamasında olanlar var daha, bakalım ne zaman sizinle tanışacaklar.. :)
Lavanta keselerimiz bugün öncekilerden oldukça farklı. Hem malzeme hem de kullanım alanı değişik. Organze, tül ve saten kullanarak yaptım bukez keseleri, ve içleri tamamen lavanta dolu. Kırmızı olanlar kına gecesinde, renkli saten keselerden yapılıp tüle sarılmış olanlar da nikahta dağıtılmak üzere yapıldılar...


Keseler tamamen elde kesilip dikildi, güller ve yakma çiçekler de yine tarafımdan tek tek elde hazırlandı. Sayı çok zaman az olunca, modelleri tek tek ve kendileri için özel hazırlanmış sepete sıralanmış hali ile resimlemek için vakit olmadı.  Bu haliyle de belli oluyor zaten. Sepeti de süslenince resmlerini çekmiştim, bulunca onu da yayınlarım. Hafıza kartım karmakarışık, biraz zamana ihtiyacım var düzenlemek, aradıklarımı bulmak için.. :)

nikah şekeri
Haftanın ilk günü olmasına rağmen çok yorgun hissediyorum kendimi. Caanım pazarım yatarak geçti. İş yerimde ısınma sorunum var, sinüzit ve romatizmal bir rahatsızlığı olanlar bunun ne derece zor birşey olduğunu  tahmin ederler. İnşallah ilerleyen saatlerde biraz toparlarım, yoksa zor bir gün olacak. Ama ben güzel bir hafta olsun istiyorum kendim ve sizin için....
Sevgiyle, sağlıkla, mutlu kalın...

Yorumlar

  1. Keseler çok şık olmuş..Özellikle renkli satenden olanlar..Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ben ilk resimdekileri beğendim,ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırmızının cazibesi.. ;) Teşekkürler canım, sevgiler..

      Sil
  3. Renk renk harika görünüyorlar. Ellerine, emeğine sağlık canım ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekkür ederim, Sevgilerimi gönderiyorum sana da..:)

      Sil

Yorum Gönder