Keçeden lavantalı yastıklar



İşte dünkü yazımda hazırlık aşamasındayken fotoğrafladığım keçeden lavanta kesesinin bitmiş hali ve diğerleri. Aslında bunlar kese değil, ama çeşitli adları var işte, kese, torba yastık. Hangi birini demeli bilmem. Yastığa daha çok benziyorlar sanırım. Keçe üzerine renkli kumaşlar kullandım çoğunda, bir tanesi keçe ile keçe oldu, o da güzel oldu bence.
Emek sensinde satıştalar.
Diğer lavanta keseleri için BURAYA, keçe ürünlerimin tamamını görmek için de BURAYA bakabilirsiniz. Facebook sayfama bakmayı da unutmayın :)

 Bu uğur böceklinin yeri bende özel :)



 En çok beğenilen renk: MOR neden acaba :)


Bu arada iki gündür iş yerindeki internet sıkıntımızdan bahsetmiştim dün, akşam saat altı gibi düzeldi şükür. Sadece internet değil telefon hatlarımız da kesikti, dış dünya ile irtibatımız cep telefonları sayesinde oldu anlayacağınız. İşlerin bir kısmını akşam eve götürmek zorunda kaldım önceki gün. Bizi arayan pek çok müşterimiz, tedarikçimiz cep telefonlarımızı biliyorsa ulaştı bize, çoğu ulaşamadı. NEDEN? Çünkü maalesef helal -haram ne demek bilmeyen, rızıklarını haram yoldan çıkaran, devlete millete nasıl zarar versek, nasıl işlerine engel olsak diye dolaşan insanlardan var etrafta. Gelip telefon hatlarımızın bağlı olduğu kofradaki kabloları, devreleri çalmışlar. Sadece biz değil başkaları da mağdur oldu yani. Yanlarına kalır mı? Kalmaz elbet. Allah ıslah etsin diyorum böylelerini. Türk Telekom normalde arızalara çok hızlı cevap veriyor ama bukez şaşırttı beni, sıradan bir durum olmamasına bağlayarak suizan etmiyorum :)
Ee ne oldu sayalerinde mobil oldumm :)
Hadi kalın sağlıcakla, lavanta yastıklarımı beğendiyseniz de beğenmediyseniz de söyleyin bana bileyim aşağıdaki yorum kısmında olur mu :)

Yorumlar

  1. Çok şirin bunlar,bayıldım bayıldım,lavantayı ayrıca severim zaten.Uğurböcekliyi kendine sakla,uğur getirsin sana:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, teşekkür ederim, uğur böcekli favorim zaten benim de :) dediğin gibi yapayım uğurğm olsun benim ;)

      Sil
  2. Harika görünüyorlar canım. Ellerine, emeğine sağlık.
    Facebook sayfanı da beğendim hemen:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim, çok teşekür ederim, Sevgiler...

      Sil
  3. magnet bebek şekeri olarak da yapılabilir diye düşündüm fikir aldım sizden elinize sağlık :) blogunuza katıldımm ben de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin Büşra, iyi ki gelmişsin, senin bloguna geldim ben de :)
      Fikir verebildiysem ne mutlu bana, bu yastıkların arkasına mıknatıs ekleyip magnet olarak yapıyorum ben de tercih edenler için.. :)

      Sil

Yorum Gönder