Kalpler, güller ve inciler....

İlk defa çerçeve yaptım, çok keyifliydi çalışması, Hatta gece çok geç saatlerde sonlanmıştı da farkında bile değidim saatin :) yapım aşamasında okadar keyif almıştım ki, facebook sayfamda paylaşmadan edememiştim küçük bir-iki kareyi :)  Resim çekmekte de epey acele etmişim, silikonlar temizlenmeden, heyecanla  pozlarını almışım..
Bu aralar bloglarda çekiliş zamanı galiba, ben de çerçevelerin de içinde olduu bir hediye paketi oluştursam mı acaba diyorum, Beğenilir ve istenir mi sizce, ne dersiniz..?
Aynı gece yapılan keseler var bir de, onların da resimlerini düzenleyip yayınlarım birkaç güne kadar inşallah, şimdilik söz bukadar, çerçevelerimle başbaşa bırakıyorum sizi...






Yorumlar

  1. eline sağlık harika olmuşlar bende isterim artık bir tane canım bu arada hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aynur'cum, Annem burada, rengini seç Dönerken göndereyim sana :) Hayırlı Cumalar olsun inşallah...

      Sil
  2. Kıskandım ama :)) Ellerine sağlık,boncuklar renk katmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim, Sen de yaparsın sendeee, kıskanma :)

      Sil
    2. Canım mimlediğin için teşekkür ederim.Çalışma masası yaptım kendime.Bakarsın :)

      Sil
    3. aaaane güzel haber, Bakıyorum şimdi :)

      Sil
  3. pek şirin olmuşlar:) ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. Ayselcim tşk ederim canım düşünmen yeter mor benim çok hoşuma gitti kızlarımın da beğendiği renk ayrıca görüşmek üzere kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor çerçeve içlerinde ilk sahibini bulan oldu aynur'cum, ikinciyi de senin için hazırlıycam bu akşam inşallah.. Güle güle kullanın.. :)

      Sil

Yorum Gönder