Keçe magnet/bebek şekeri- mama önlüklü

Geçen haftalarda hazırladığım, taslaklarda sırasını bekleyenlerden biri daha. Mama önlüklü magnet-bebek şekeri modelim.
Erkek bebek için mavi
Ve kız bebek için tabiiki Pembe :)
Tercihe göre şeker ya da lavanta keseciği ile sunum yapılabilir, tek başına istenirse de tül kese içinde gönderilir. 
Emek sensinde satışta.
Sipariş vermek için ayrıca cicibiciisler@hotmail.com mail adresinden bana ulaşabilirsiniz.
Diğer magnet-bebek şekeri modelleri BURADA.
Keçe ürünlerimin hepsine de BURADAN bakabilirsiniz.
Hafta bitmeden tekrar görüşeceğiz inşallah. Hafta sonu bayram tatiline başlama umudum var ama ne olacak bilmiyorum... Pazartesi iş yerinden değil evden post hazırlamak istiyorum... İnnşşaaalllaahhhh..:)


Yorumlar

  1. ellerin sağlık canım çok şeker olmuşlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumun için çok teşekkür ederim ablacım. Sevgiler... ;)

      Sil
  2. bebek sahibi olsam kapısını tıklatacağım ilk adreslerden birisi burası!
    Yoksa ben mi bebek olsam bilemedim...

    Çok şeker görünüyorlar; ellerinize sağlık:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurdan Hanım çok teşekkür ederim bu güzel yorum için. Sizin içinizde hiç büyümemiş bir bebek var galiba aslında, yaptığınız işler okadar güzel ki bir çocuğun o geniiş, renkli, masalsı hayal dünyası ile marifetli ve zeki bir kadının elleri birleşmiş gibi geliyor bana. işte oradaki bebek istiyor olmasın bunları ..;) Sevgiler...

      Sil
  3. Çok cici olmuş bunlar yine..Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Derya, Küçük adama Bora'ya da sevgiler..;)

      Sil

Yorum Gönder