Ben geldim.. :)



 Bayram tatili sonrası 1 haftalık gecikmeyle burdayım şükür. Aslında tatil biteli çok oldu ama demiştim ya kuzenimin düğünü vardı. Onu da evlendirdik hayırlısıyla. Yorucu ama tatlı keyifli bir telaştı. Düğünü de yaptıktan sonra geçen pazartesi iş başı yaptım. Ama nasıl yaptım, ağrılar içinde. Düğün üstü  yorulduk et kırdı bacaklarım galiba, geçer dedim, ama nerdeee. Geçmek şöyle dursun ağrısı dayanılmaz oldu. Balon gibi şiştiler, dokunulunca çığlığı basıyorum. İki gündür biraz rahatım, ama tam geçmiş değil. Ne olduğu da tam anlaşılamadı henüz. Hastanelerde malum, doktorlar sır küpü, ağızlarından laf almak mümkün değil. Yarın bir filim çekilecek
bakalım onun sonucuna göre değerlendirilecekmiş. Ağrısına katlanacaksın teşhis konulana kadar, başka çaren yok diyorlar yani. Ağrı kesici içsem de pek fayda etmiyor zaten tek dindiren iğne :))

Neyse sağlık durumları böyle işte. Biraz da cicibici işler'den bahsedeyim. Bu rahatsızlıktan dolayı hiç ilgilenemedim desem yeridir, bir de bayram  düğün derken epey bi boşladım. Ama yine de güzel gelişmeler oluyor. Bir taraftan acaba işimi bırakıp tamamen cicibici işlere mi harcasam enerjimi diye düşünüyorum,
Bakalım, ileriki zamanlarda neden olmasın. Bir de Emeksensinde dükkan açtım cicibici işlere. Elimdeki modellerden, ya da sipariş olarak özel model yaptırmak isteyenler blogumun yanısıra emek sensinde de ürünleri görüp, sipariş verebilecekler artık. Hayırlı olur inşallah. Şimdilik birkaç patik modeliyle lavanta keseleri var dükkanda, Fırsat buldukça yenilerini ekliycem. Aşağıdaki resimlerde dükkana eklenen patik modellerinden.Diğer patik modellerim de Burda.

keçe

keçe

cicibici işler

Yorumlar

  1. hoşgeldin ellerine sağlık.
    düğün sırası bende:)) 1 ekimde oğlum evleniyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TEşekkür ederim örgüçantam, Ömür boyu mutlu mesut huzurlu bir yuvaları olsun inşallah. Çok güzel tatlı bir telaş bekliyor sizi.

      Sil
  2. ya bende bu işleri yaparak para kazanmak istiyorum ama nasıl ulaşabiliriz lütfen yardımcı olun??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba adsız misafirim, ev hanımlarına evde para kazanma konusunda yardımcı olmak adına yazdığım yazılar var, sağ tarafta etiketlerden "ev hanımlarına iş" olanı seçerseniz yazılar size biraz yol gösterebilir belki.

      Sil

Yorum Gönder