AHŞAP BOYAMA DENEDİM



Bir Ramazan bayramı daha geride kaldı. Umarım herkes için güzel şeyler getirmiştir mubarek Ramazan ayı ve bayramı. Tatilin uzun olması benim için de Bergama'ya gidip uzun (!) bir tatil yapma fırsatıydı. Hava değişiminden kaynaklandıını düşündğüm ufak bir rahatsızlık dışında çok güzel bir tatildi benim için. Gerçekten dinlenmişim, Bursa'ya ve işe dönünce anladım :) 

Beni takip edenler bilirler, aslında amigurumi başlıca hobimdir. Keçeyle de bişeyler yaparım ama çokça paylaşmam burada, o daha fazla emek efor ve zaman istiyor bence, ve maalesef şu sıralar işimden dolayı pek zaman bulamıyorum. Ama meraklarım bunlarla da sınırlı değil tabi. Uzun zamandır ahşap boyamak istiyordum. Hiç yapmadığım ama çok çok heves ettiğim bir uğraş ahşap boyama. Harika işler yapılabiliyor bu teknikle.

Bir yapı markette birzamanlar görüp aldığım malzemeler vardı, bir türlü elim erip te yapamadığım için bir kenarda bekleşiyorlardı. İşte bu dinlence esnasında gözümü karartıp aldım elime boyaları ve kutuyu, boyadım, booyadım, boyadım....

Nasıl zevkli geldi anlatamam, Okul günlerimi andım kendi kendime boyarken. Ozaman da seramik hamuruyla, kille, şamotla uğraşırken benzer şeyler hissederdim.

Çok mu güzel oldu derseniz, hayır, öyle bi iddiam yok. Hiç bilmediğim ve yapılışını hiç görmediğim birşeydi, ben sadece kendimce tahminler yürüterek yaptım, ama kesinlikle tekrarlamak, kendimi geliştirip güzel şeyler yapmak istiyorum ahşap boyayarak, bundan emin oldum bu küçük denemeyle. Sadece zamana ihtiyacım var, birazcık daha fazla zaman, lütfen Allahım....

İşte ilk Ahşap boyama denemem, kutucuk :)


 

Yorumlar

  1. çok güzel ve başarılı olmuş. hiç ilk gibi durmuyor, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. YETENEK-SİZİN, cesaret veren yorumun için çok teşekkür ederim, Elim okul yıllarından fırçaya-boyaya yatkın biraz ondandır herhalde, ama sadece okadar, ahşap boyamak ayrı bir sanat bence.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  4. Herşeyi öyle öğrenmedik mi? Kendi heves ve gayretimizle. Tabii devam edin. Öyle çok güzel örnek var ki, coşturuyor insanı.
    Başlangıç süper olmuş:)) Elinie sağlık.

    YanıtlaSil
  5. ellerine saglık canım cok güzel olmuş.
    emegine yüregine saglık sevgi ve muhabbetle kal canım...

    YanıtlaSil
  6. ada ve deniz, teşekkürler, beğenmene çok sevindim,

    Nedret abla, haklısın, yapılan işleri görüpte coşmamak, heveslenmemek ne mümkün :) süper yorumun daha bi heveslendirdi beni.

    Selinka, bir yüreklendiren yorum da senden almak çok mutluluk verici. Yürek dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Ay-sercim çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Hiç ilk çalışma gibi durmuyor.Yenilerini sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  8. Öziiimm, teşekkürler canım, yeni bişeyler boyamayı çok istiyorum ama dediğim gibi daha fazla zamana da ihtiyacım var. sen bu konuda benden baya bi öndesin, birkaç tavsiye alabilirim senden :)

    YanıtlaSil
  9. İlk deneme için gayet başarılı.

    Ellerine sağlık. :)

    Devamını getirmelisin bence.

    YanıtlaSil
  10. hobivakti, çok teşekkürler. Ben de çok istiyorum devam etmeyi, ve çok güzel, Nedret ablanın dediği gibi "coşturan" örneklerle dolu blogundan çok faydalanacağımdan da eminim.

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bunu ahşap çalışmasnın bir adı var mı ? nasıl yapıldıgı hakkında bılgı vermemesısınız rica edersem adı varsa yazar mısnız?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Merhaba,
    bu ahşapın üstüne yaptıgınız çalışmanın adı nedir bu konu hakkında bılgı verır mısnız ? teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. Merhaba bunu ahşap çalışmasnın bir adı var mı ? nasıl yapıldıgı hakkında bılgı vermemesısınız rica edersem adı varsa yazar mısnız?
    Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder