rapunzelin salıncağı-bebek odası süsü

size daha önce bahsettiğim hediyem bitti nihayet :) Aklımın karışıklığı biraz üzerine yansıdı sanki ama, bu kadar oldu. Bu en sadeleştirebildiğim hali:) Bir sürü fikir uçuştu durdu aklımda, eksik malzemem de vardı, ancak bunu çıkarabildim.
Aslında fena da olmadı. Güzel bile oldu, Güzel de laf mı ya, mütevazi falan olamıycam, harika oldu :))
Geçenlerde duyduğum bi söz vardı, Karga yavrusunu ak pak yavrum diye severmiş :)) o hesap mı ne benimki. :)
benim için önemli olan hediyemin gittiği yerde beğenilmesi sevilmesiydi, dün gönderdim, bu sabah haberini aldım, gönül rahatlığıyla yazıyorum bu postu, Rapunzel salıncağında sallanıyormuş şimdi, biraz büyüdüğünde de kendisi gibi miniksahibinin ellerinde olacak inşallah:)




Yorumlar

  1. Çok cici olmuş ben çok beğendim ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  2. sağol aylincim çok mutlu oldum

    YanıtlaSil
  3. aaaaa dün ğörmüştüm rapunzeli ben sac bandında hayal etmiştim:))))))çok ğüzel bir fikir harika olmuş canım ellerine sağlık.....
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Halime, çok sevindim beğenmene. Saç bandı da güzel fikir, ileride bunu da değerlendirebilirim :)

    YanıtlaSil
  5. Elinize sağlık, şeker gibi, neşeli.
    İade-i ziyarete geldim, yine geleceğim :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Nihal Hanım, Hoş geldiniz, her zaman beklerim :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder