bu da bizim pascal :))


Tanıştırayım efendim, bu gördüğünüz yaramaz, Yetenek sizsiniz'deki yarışmacı pascal gibi gözümüzün içine içine baktığı için onunla aynı ismi aldı :)


Forumumuzdaki etkinlikte sayıları verildi, ve günler süren uğraşlarımın sonucunda ortaya çıktı. Çok uğraştırdı beni çok. Çalıştığım için akşamları örebildim sadece, o yüzden uzun sürdü biraz. 


Oda ben de bu güzel sonucun ardından rahatladık, ve bu sabah, bu kadar sevimli olduğu için ödül olarak onu gezmeye çıkardım. 

 Arabanın önüne kuruldu ve keyifle etrafı seyretti yaramaz :))


Benimle beraber işe geldi :)
yerden koltuğa, ordan sehpaya ordan cama koşturdu zıpladı durdu,

yükseklere çıkınca nasıl inicem burdan şimdi? der gibi bakıyo:)






Bir ara çiçeklerin arasında dolaşıyordu 

 Bir de baktım ki ağacın tepesine çıkmış :))  inemiyor :))
Kal bakalım orda biraz, ders olsun sana :))

 Şaka-maka, dün akşamdan beri bizi çok güldürdü bu köpecik.
Orijinali elena belova'ya ait, Forumumuzdan, sevgili filiz'in çevirisiyle bizimle buluştu, ve bir sürü sevimli köpeğimiz oldu.
Bir sonraki etkinliği sabırsızlıkla bekliyorum :)


Yorumlar

  1. Çok güzel olmuş bayıldım:)Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Ama bu çooook sevimli olmuş. :)

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ay allahım pozlarada bak arabada gezmiş bide büyük emek verildi ama çok sevimli bişy çktı ortyaya iyiki ördük bunları :)

    YanıtlaSil
  4. teşekkürler Yasemin Hanım, sizin gibi bir ustanın beğenisi çok önemli benim için. Sizin tariflerinizle başladım örmeye, bana çok yardımcı oldunuz o bakımdan. tekrar tekrar teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Aylincim çok sağol, beğenmene çok sevindim canım.

    Hobivakti, sevimli dimi:) nasıl ayrılıcam bakalım?

    Nisahar, sen de biliyorsun verdiğimiz emeği, senin köpeğin de çok şeker oldu, değdi emeklerimize, bukadar da poz versinler dimi ama:))

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlııııııııkkk :)
    Ama çok yaramaz olmuş senin köpek...

    YanıtlaSil
  7. çok yaramaz oldu filizim, kendisi gibi bi yaramazın yanında şimdi, bakalım ne yapacaklar iki yaramaz :))

    YanıtlaSil
  8. Ellerine sağlık çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. çok tatlı olmuş, işi biten beşinci etkinliği bekliyo dimi. bende aynı durumdayım:) takıntı oldu baya baya...

    YanıtlaSil
  10. teşekkürler yeşilmişik, tahtakaleye yolum düştüğünde çalışmalarınızı yakından görmeye gelicem inşallah.

    arzu, çok sağol, senin oyuncakların gibi güzel oyuncaklar yapabilirm ben de inşallah birgün

    nurancım, bekliyoruz bakalım pembe panteri, senin köpeğin de çok tatlıydı, kulaklarını görünce de kızdım kendime ben niye akıl etmedim bunu diye, çok zorladı kulaklar beni çünkü :)

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık çok güzel lmuş ama dikkat edin çok geziyor başına bi iş gelmesin :))))

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler sevim, hoş geldin :)
    ona göz-kulak olacak bir 'küçük abi' si var artık:)

    YanıtlaSil
  13. harika olmuş bayıldım :))))))
    ama yapımı kolay mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yapımı teknik olarak kolay, ama parça sayısı fazla ve renk geçişleri olduğu için oyalayıcı oluyor. Çok eğlenceli olduğu için de bu sorun olmuyor diyebilirim :)

      Sil
  14. bu cok guzel olmus harıka :))))) sırf sizin yaptıklarınızı izlemek için blog açtım :)))

    YanıtlaSil
  15. Zuzum çok teşekkürler, çok mutlu etti beni yorumun, sen de blogunda güzel paylaşımlarda bulunursun umarım zamanla. Ben bir süredir öremiyorum ellerim ağrıdığı için, en kısa zamanda ağrılarımdan kurtulup tekrar örmeye başlamak istiyorum ama.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder