bi de başlık bulmak için düşünerek vakit kaybetmek istemiyorum, erişim engellenmeden bu postu yayınlamalıyım. Ne başlık oldu ama :))))



    Nihayet günler sonra kumanda panelime erişebildim. Biraz fazla uzun sürmedi mi bu işin düzelmesi sizce de? Bloglara erişilebileceğine dair karar çıkalı on gün oldu. Haberin detayları ve dökümanlar burada. Erişimin sağlanmasının 4-5 günü bulacağı yazıyordu , ama biz hala dns ayarlarıyla oynayıp duruyoruz bloglara girebilmek için. forumdan arkadaşlarımın bir kısmının da benim gibi blogları göremediklerini biliyorum. birkaç gün sabrederiz demiştik ama kaç birkaç gün oldu? Allahtan bu günlerde işlerimin yine yoğun zamanları da fazla blogla uğraşmıyorum, yoksa baya sinirlenirdim herhalde.

 Önceki yazımda gördüğünüz yaramaz köpeğimi örüp bitirdikten sonra kendime birazcık tatil verdim, bir-iki akşam evde miskinlik yaptım. ayaklarımı uzatıp kanepede, laptopumu aldım dizlerimin üstüne, yanımda kahvem, bir de oyun indirdim  değmeyin keyfime:)). gizli nesne bulma oyunlarına bayılıyorum. Fena sayılmayacak bi arşivim var. oynadığım oyunları silip atmaya kıyamıyorum, tekrar oynuycam sanki :)

  Ama oyun kahve keyfi de bir yere kadar, alışmışım bişeylerle uğraşmaya, bi hediye fikri vardı aklımda bir süredir. Rahat duramadım yerimde, onu çalışmaya başladım akşam, Bakalım nezaman bitecek? :) Karar veremiyorum çünkü bir türlü onu da yapayım, bunu ekliyim, şunu çıkarayım... ben bitirene kadar bebek büyümese bari :)) Şimdilik bu halde. :)

Yorumlar

  1. Ben de DNS ile oynayarak girebiliyorum inşallah bir an önce düzelir artık can sıkıcı olmaya başladı maalesef.
    Yarım hali çok cici duruyor bitmişini merak ettim:)

    YanıtlaSil
  2. bakalım nasıl olacak bnde birgünn girebiliyorum bir gün giremiyorum bloglara :(

    YanıtlaSil
  3. ikiz Annesi, evet canım, çok can sıkıyro ertık bu durum, hediyemin bitmiş halini ben de çok merak ediyorum inan :))
    nisaharcım, bekliyoruz canım, birgün öyle birgün böyle bakalım ne olacak ?

    YanıtlaSil
  4. merak ettim şimdi bitir biranöcede ne çıkacak ortaya görmek istiyorum kolay gelsin sana

    YanıtlaSil
  5. sağol necla, sonucu yarın paylaşıcam sizinle, umarım beğenirsiniz.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder