Kumaş boyama denemesi

Bergama'dan gelirken çok ta boş gelmedim. bir zamanlar kumaş boyama yaptığımdan bahsetmiştim önceki yazılarımdan birimde. Bayramda gittiğimde bir de ne göreyim. O boyamalardan birini annem kullanıyor. Dururmuyum. hemen kaptım çektim resmini. Bir fiskos sehpa örtüsü, bir kaç parça da küçük örtüden oluşan bir takımdı. krinkıl kumaşın üzerine yaldız ve simle boyamıştım. 10 sene olmuş nerdeyse o işleri yapalı. gözlerim yaşardı o günlerdeki azim ve isteğimi hatırlayınca:) şimdilerde nerdeee.

Bu arada söylemeden geçmeyeyim, işler maalesef ki pek düzgün değil, ben bu boyama işine diğerlerine de olduğum gibi çok meraklıydım ama kendi kendime yaparak öğrendim bişeyler, deneme yanılma yöntemiyle. öyle aman aman güzel şeyler yapamadım. ama emek verdim, ben yaptım, kuzguna yavrusu şahin görünür misali. Bu ilk işimdi yanlış hatırlamıyosam, sonra birkaç akrabaya da benzer başka işler yapmıştım istekleri üzerine. kullandıklarını gördükçe de bi kabarmıştı ki koltuklarım sormayın:))
















Yorumlar